Senare

haha måste träna. Hatar min kropp så jävla mycket vill bara dö. Har nästan gett upp på baletten. Känner mig så hemsk men ska ringa balettläraren sen. Måste vrkligen fortsätta, vill inte sluta med något jag verkligen älsklar. Har fått allvarligt socker och onyttig mat återfall och gått upp 1 kg. Har fått sura uppstötningar också. Hatar allt som har med kroppen och göra. Börjar fundera på laserfettsugning igen. Ska suga bort bilringarna och massa. Jag vill utomlands men vill då ha en kropp jag trivs i. Jag blir så arg.

Kom hem från älskling igår runt 01.00 på natten. Sakna hemmet så mycket. Jag kanske borde sluta söka efter ett eget boende? I alla fall när jag kom hem blev Nellie så jävla glad. Hon svängde runt på svansen och hade sitt ben i munnen och yla ochskrek så hon väckte nästan Adrian.  Underbar hund, hon få mig att känna mig hemma. Har filmat när jag kommer hem efter jag vart borta ett tag hon gjorde sitt roliga ljud, måste ladda upp videon.

Jag har satt tejp på min snea tå och hoppas på att den ska bli rak men det kommer den inte men jag vill försöka.

Håller på att trappa ut på min fontex, tar bara en halv tablett nu. Känner mig mer levande. Sen ska lamotriginen bort troligen. Kan vara en av medicinerna som jag tagit länge som stör mitt mående. Ska höra med läkaren om jag kan få concerta eller ritalin utskrivet. När jag tog concerta (tog det av Katrins barn) då blev jag mycket piggare, samma sak med ritalin.

Kommentarer
Postat av: Wolfiiie

Sjukt bra att du börjar må bättre av att du slutat med fontex!.



Jag är så avundsjuk på din kropp.Du borde inte vara onöjd.Men det är väll ungeför lika försåeligt att du inte är nöjd med din kropp lika mycket som jag inte är nöjd med mig.Tror nog alla skulle vara onöjda med sina kroppar vilken kropp dom än hade ibland.

2011-03-08 @ 15:57:24
URL: http://Wolfiiiie.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0