nu

Tänker börja skriva mer på min blogg. Mer saker som jag vill skriva om.  Ska bli bättre bloggare!

Ska ringa balettläraren runt klockan 10.00. Nu ska jag ta tag i det igen. ska också hålla mig till det. Jag ska lära  mig att sova igen. Jag ska ta mig till skolan och gå på de svenska lektioner jag kämpat efter att få. Ska jobba ihop till mitt G. Ska läsa bild och matte. Ska få godkänt i åtta ämnen, jag vill komma in till de programmet jag sökt. Nu ska jag ta tag i saker. jag vill börja skriva och rita.

Vill skriva en bok. Börjar att planera på en. Den kommer handla om mycket. Kommer inte bli en självbiograf i alla fall. Jag vill slutföra boken.

Jag ska hålla mig uppe hela dagen och lägga mig en rimlig tid. Det här kommer bli bra. Ska nog också göra en ny blogg. En blogg som kommer handla om mitt nya liv. Ett liv som bli bra, ett liv som kommer sluta bra. Vill bara slänga bort allt bakom mig. Eller slänga bort de dåliga och ta med mig de bra.

Det känns som att jag nu har accepterat att Lisa är död, att jag nu förstår att det var bäst. Hon mådde inte bra. Jag kan släppa henne nu. Låta henne vila i frid.
Tack Lisa.


jag ska göra det jag vill med mitt liv.

SUCCESS WON’T JUST COME TO YOU, IT HAS TO BE MET AT LEAST HALFWAY.

Kommentarer
Postat av: Eduard Korhonen

Good luck with your fresh start :) You're going to do very well in your subjects, so stick with it and create that awesome future that I know is waiting for you hugs



I am interested in what theme and style your book will be, and looking forward to maybe reading it :P



<3

2011-03-13 @ 14:43:37
Postat av: maria

Håller tummar, tår och tassar för dig :> <3

2011-03-13 @ 17:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0