Hemligt

Att hemligheter som man håller för sig själv kan sluka en så totalt. Har just nu kommit in i en helt total manisk period. Mycket farligt för mina pengar. Jag har också så lätt att manipulera mig till att få pengar så det är inte bara farligt för mig. Jag har blivit medveten om det nu så det är lättare att stoppa mig själv. jag har gjort av med över 1300 kr på minder än en månad bara på impuls köp. Känner mig så okontrolerbar.
har tappat baletten helt. Har infen kontakt med min balett lärare. Har inte haft en lektion på ett bra tag och nu är jag rädd för att ringa henne. Mår så dåligt över att jag tappa det. Tappar fan allt.

Den 2 mars var det ett år sen Lisa avlivades. Tanken på det gör så ont. Saknar henne så jävla mycket. Vill bara känna hennes mjuka lena päls. Hennes illaluktande andedräckt och hennes skrikande efter mat. Hon var en underbar katt.

Min oro över min vikt blev inte bättre under de senaste dagarna, har smällt i mig energi drycker  och mer onyttigt än vanligt. Det finns ingen våg hemma hos älskling så kan inte väga mig. Känner mig så äcklig.

Kommentarer
Postat av: Eduard Korhonen

You are beautiful, don't let anything or anyone make you think otherwise hugs Your body is perfect in every way :)



Please don't give up on the ballet, you were enjoying it so much, make that call and start again :)



Sorry to hear about kitty, we've lost many cats, it's never easy :(

2011-03-07 @ 13:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0