You've come too far to ruin it all for a cookie

Precis så säger jag till mig varje gång jag äter kakor, choklad mm. Sånt som innehåller mycket kalorier och fett. Jag förstår inte hur jag kan trycka i mig tre stycken coop chokladkakor. Jag mådde inte ens illa och min enda tanke var, mer choklad. Jag förstår inte hur jag kunde tappa behärskningen den dagen. Men nu börjar jag få kontroll igen. Hoppas att jag slipper såna här återfall igen.

Igår visa jag all kärlek jag kunde för ängel. Förlåt om jag inte räckte till. Men jag och min familj gjorde det vi kunde.

Hur mår jag egentligen? Jag mår dåligt. Känns som att mitt liv rasar för min vikt har stannat. Känns som hela jag kommer bli en ända stor klump. Äcklig klump. Det kryper i hela kroppen och jag hör mina tankat säga samma sak. Hur länge ska jag klara detta? Vet inte hur många gånger jag har ställt den frågan till mig. Jag vet att jag är den ända som kan svara på den. Men jag tror jag får svar när min gräns krossas helt totalt och för många verkligheter kommer in i mitt liv. Så många gånger jag försökt att begå självmord, det visar nog hur ofta min gräns har krossas men kanske tillslut så går inte gränsen att laga.
Jag har börjat med equasym depot och ska lägga till ritalin när den håller på att gå ur kroppen. Skulle vilja ha nyckeln till kassaskåpet där dom har alla mediciner. Ja min familj har låst in alla mediciner för att jag inte ska få tag på dom. Vill titta vilka jag har kvar.
Jävla stesolid och stilnoct, måste ha lyckats ganska bra för att börja få ett starkt sug efter dom. Men det suget klarar jag av men det gör det svårare för mig att tänka på det jag vill tänka på. Ska snart träffa läkaren igen, hoppas jag får nått jag somnar av så jag slipper vara vaken med ångest och ha konstig dygnsrytm.

Saknar Nellie så sjukt mycket, även fast jag såg henne sist idag så saknar jag henne i alla fall. Hon är den ultimata tryggheten. Älskar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0