The sky opens up

Jag orkar seriöst inte med det här. Vill bara droga sönder mig. Men jag kan inte få min vilja igenom. Jag önsla jag kunde skriva allt på min blogg, men jag får inte. Det går inte. Jag vill bara skriva, skriva, skriva.

Jag hatar mitt hem men jag älskar mitt rum. men dom går runt och rotar i mitt rum, efter tabletter eller rakblad. men jag vågar inte säga nått, vet inte vad som stoppar mig. Men jag har inte sånt. Jag vill sluta tänka på andra, bara tänka på mig själv men mitt liv skulle aldrig funka då, eller kanske,jag kanske borde prova. Välja bort allt. Bara för ett tag. I en vecka. Måste tänka. Ignorera allt runt mig. Bara vara ensam. Men egentligen vill jag inte det.

Vart ska jag ta vägen när ingen verklighet duger?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0