Slutet eller början

Jag vet inte hur allt ser ut. Allt snurrar. Jag har haft en riktig lektion idag, svenska. Gjorde nästan klart en uppgift av 4 stycken, sen har jag G i svenska. Om jag ska komma någonstans så känner jag just nu att skolan är ganska viktig. Jag måste också lära mig att vara hemma utan att vara destruktiv mot mig själv. Det är så mycket att jobba med. och nu börjar massa annat skit tas upp igen, eller med andra ord bli värre.
Men en sak tror jag bli bra, det blir baletten som börjar på fredag för mig. Jag tror att dans kommer ge mig en öppning till frihet. Om det hjälper mig så är det värt att satsa pengar på det. det kommer gå åt mycket, tror nästan hela studiebidraget plus pengar jag får från Finland. Jag hoppas jag gör rätt. Fast jag ska även börja på gym med Maria snart, det peppar mig. Hoppas att inget kommer i vägen.
Det ända som kan gå snett är om någon lämnar mig eller om all ork bara faller eller tron på livet lämna mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0