Ny hårfärg

Jag ska bli blond. Bleka isag. Poff håret dött. Jag älskar min pundar mössa. Ska till västerås snart med Ängel. Shopa. Har massa pengar tydligen. Ska köpa antingen en blekning eller så en mörkbrun och färga mitt hår mörkt och löshår som är ganska ljust men passar inte in i mitt hår. Jag är beronende av löshår. annars får jag ta mig till stockholm. Eller chansa och köpa från hemsidan. Vi får se...

Det gick awesome på baletten igår. OCh var på gym innan med maria. Bestämde att vi ska försöka träna på tisdagar och torsdagar. Samma dagar som jag har svenska. Det börjar gå åt rätt hål igen som jag har skrivit några gånger känns det som... Hoppas det inte vänder.
Om mitt hår skulle helt falla avhar jag i alla fall en peruk.  

Kommentarer
Postat av: maria

Vill höra mer om baletten, tell! :D

2011-01-23 @ 02:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0