fredags

Jag längtar tills nästa balett lektion. Min balett lektion håller på I ca 60 min, orkar inte så mycket. Det är 30 minuters uppvärmning tex värma upp fötterna med att stå på tå och lyfta upp benen och jogga och jobba på positionerna. sen jobbar vi mer med riktig balett. Blev jobbigt på slutet efter som att jag glömt att dricka under dagen, men ska se till att på nästa lektion ska jag dricka vatten

Ska ladda upp bilder på mitt hår. Blev ingen mer blekning. Färga löshår i samma färg så ska ha det såhär ett tag nu. Undrar hur länge den här färgen varar.

Jag ger snart upp med skolan. Hade möte ensam med en lärare och hon börja prata om djupa saker så efter måde jag skit ville bara hem, jag kunde åkt hem sluar 12 men ska vara hos älskling hela veckan så då får jag gå till 13. En tmme mer i skolan är mycket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0