Dreams

Vill bara trycka i mig stess. Vill att ångesten ska försvinna, men vad fan. Tablett jäveln hjälper inte. Och jag har lovat älskling inga mer stess. Jag bryr mig inte hur många jag måste ta för att ångesten ska försvinna och jag vetinte hur många tabletter jag måste blanda för att det ska funka. Men jag får inte, jag får bara njuta av tanken och försöka att fly från ångesten. Jag vill bara att helvetet ska försvinna och låta mig gå fri. Låta alla tankar runt min kropp försvinna, låta alla tankar om det jag inte får skriva försvinna. Alla tankar om döden borde dö. Jag förtjänar att vara fri. Jag kämpar. Jag går på alla jävla möten. Jag försöker, när ska det bli bra? HUR LÅNG TID? när ska jag bli fri från ensamheten.
När ska jag hitta någon som kan förstå min själ? Någon som kan förstå det jag menar. Någon som kan förstå mig? Jag är ensam i mitt mörker. När ska tankarna kunna stå stilla så jag kan få tänka klart? Mina tankar förstör mitt liv.

Jag längtar efter en famn jag aldrig kommer hamna i, aldrig känna hennes trygghet. Jag vill till mina farmors famn, jag vill ha hennes trygghet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0