She never slows down

Typ ska gå och träna snart på gym, var ett tag sen nu. Vill bara träna och glömma bort allt runt mig. Så jävla skönt. Kom aldrig iväg till baletten i förrgår. Känner mig så misslyckad för det. Våga inte ens och ringa och berätta själv men som tur va så ställde Katrin upp och ringde.

Maria, när ska vi börja träna igen?

Min bmi ligger på 22,7 nästan 22. Känner mig fortfarande lika tjock som innan jag börja "banta".  Orkar verkligen inte med min kropp, den vill inte som jag vill. Hatar den. Men jag jobbar med att börja gilla den igen.

Har tagit ut hårförlängningen nu, skönt som fan att ha tillbaka mitt gammla hår.

Kommentarer
Postat av: maria

Bra fråga, jag misstänker att jag börjar bli sjuk nu igen så just nu kan jag inte gymma iaf... Får hoppas att det bara är falskt alarm så kanske vi kan gå dit nu i veckan som kommer :)

2011-02-25 @ 13:16:20
Postat av: Eduard Korhonen

You have a fantastic body hugs I don't think you need to lose any weight, you look perfect to me :)

2011-02-26 @ 13:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0