Kycklingsallad

Jag: Hej jag skulle vilja beställa en kycklingsallad utan lök och tomat, rodeisland dressing + extra bröd och en kebab pizza special. Vi vill ha hem kört.
Pizza gubbe: Mmhm, vart bor du?
Jag: Kr***** '*** '***
Pizza gubbe: Ok vi kommer.

Älskling: Du glömde säga att vi bor i ett trapphus! Du måste ringa tillbaka och säga det.
Jag: Okej... .__.""
*riner pizza gubbe*
Jag: glömde säga att vi bor i ett...
Pizza gubbe: Jo jag vet en trappa upp. Vi kommer.
Jag: Ok hejdå
Pizza gubbe: hejdå

Jag: Vi är fan stammkunder! Dom vet att det är vi som beställer, behövde inte säga vart vi bor knappt och vad vi vill ha!
Älskling HAHHSHSHSHSHSHHSHHAHAHAHAHAHHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0