Dreaming of the day when I could wipe away the tears

Har så ont i hela kroppen. Är magsjuk och hoppas på att tappa nått kg. Men jag tror jag är frisk. Har inte spytt på flera timmar. Ska inte till skolan imorgon. Blir ingen balett heller efter som att jag ringde och sa att jag var sjuk. Hatar mig själv så mycket. Vill bara dö. Finns inget att leva för. Jo, kanske baletten. Det finns mycket gör för de runt mig men det är ingen jag lever för.
Onsdag ska jag träffa läkare och prata mnedicin och mitt mående.
Torsdag ska jag träffa min soc tant i familjenshus och vi ska prata om LSS lägenhet och sen efter det mötet ska jag ha möte på familjenshus med familjen, soc och teamet och bup tror jag.
Orkar inte med alla möten. Ska säkert träffa kurator imorgonm också men det orkar jag inte.

Jag drar mig närmare och närmare, vill inte falla ner i deras våld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0