Wtf?

Jag ska gå till skolan fast allt som har hänt? Fortfarande skakig i hela kroppen, fast nu går jag rakt. Jag ska träffa min läkare idag klockan 13 och då kör pappa mig dit från röda villan.  Sen 19.30 ska jag träffa kontaktperson.
Jag känner mig helt maktlös och följer pappas och Katrins order. Vad mer kan jag göra? Jag måste ju betala tillbaka. Pappa fanns hela dagen för mig undertiden i sjukhuset och nu kan jag väl ta mig till skolan för att göra han stolt.
Jag vill också träffa älskling.
Jag tror jag har gjort som många av er aldrig skulle klara, äta en hel B&J med brownies och fyra smörgåsar med smör och vitlöksost, smörgåsrån med bara smör, kommer inte ihåg hur många, några glas vatten och två glas med varm choklad och jag gick och små åt det jag hitta. Under två timmar. Men jag ska få kontroll över maten. Någon gång. Jag ska prata om laserfettsugning idag med läkare.

Jag vet inte vart jag har alla mina vänner och kompisar, vart dom finns och tycker, vad dom vill? Vilka vill fortfarande vara vän och kompis med mig? Jag trivs i sällskap hos rätt personer.

Imorgon ska jag till naturhistoriska museet med kontaktperson och Viktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0