Snart

På måndag ringer läkaren. Då ska jag få veta, vi ska bestämma träff, diagnos, behandling, rätt medicinering. Jag hoppas på ett bättre liv snart.
Jag spelar wow, jag fick det jag vill ha och nu ska jag fixa en titel.
Älskling ligger och sover. Han spela ett extra tag efter jag somna på soffan i hans knä, jag älskar tryggheten han ger mig.
Jag älskar min pappa, jag kom fram till att han är också en av anledningarna till att jag finns, han ger inte upp mig. Han vägrade låta mig bli inlagd, han var med mig på sjukhuset, han har kämpat för att jag ska få ett bättre liv. Han låter mig bo kvar hemma även fast jag mår som jag gör. Han finns alltid för mig, han lyssnar, han hjälper. Enligt mig har jag världens bästa pappa. Om jag fick en annan pappa skulle jag nog begå självmord. Min pappa är någon som har älskat mig livet ut och kämpat för mina rättigheter. (men ibland gör han sinna misstag som alla föräldrar). Vi bråkar aldrig, vi skriker inte, vi pratar lugnt med varandra oftast. Efter mamma och framor gick bort blev han en mammpappa ett tag.


Jag saknar lisa. Jag tänker för mycket på det jag inte har, måste bli bättre och tänka på det jag har. Men oftast så duger det inte.

Jag älskar Viktor. Tack för att du inte har lämnat mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att jag inte existerar

2010-10-16 @ 10:27:46
Postat av: denise

logga in på msn igen.hade inte sagt klart.desutom måste jag veta vad du ska göra med dina grejer.

2010-10-16 @ 18:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0