R.I.P

Såg precis videon där Marcus begår självmord, jag skulle inte ha tittat på den. Jag har ingen känsel i hela kroppen och jag börjar tänka på min mamma så fort jag såg den. Jag skakar inte, mitt hjärta slår inte snabbt. Hela jag är som förlamad. jag vill få bort bilderna av han från mitt huvud och nu mår jag illa.
När jag ser någon begå självmord, som jag gjorde nu.Det första jag tänkte "Hur fan kan man göra så mot dom som står nära en?". Och jag kom på mig själv. Men när jag tänker på mig själv får jag en annan bild.
Jag blev verkligen berörd. Det blev jag. Jag känner frästelsen att begå självmord men jag ska leva, jag ska leva, jag ska leva, jag ska leva, jag ska leva.

Kommentarer
Postat av: p

hej, va fin du verkar vara :)

lägger till dig! kram kram P

2010-10-20 @ 21:34:59
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: tr

Tycker det är så himla hemskt att han gjorde det,det är något galet med världen!

du har en väldigt söt blogg btw :)

2010-10-21 @ 13:00:06
URL: http://trainunderwater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0