Min dröm

Jag orkar inte skriva ner hela drömmen men det handla om att jag och några personer gick in i ett mental sjukhus och gick vilse och en av oss var en av spökena/ andarna som vandra runt och jaga oss. Vi leta liv efter en sköterska som skulle hjälpa oss. Det var mörkt och man kunde knappt se,man kunde bara se de andliga väsen som försökte fånga oss och döda oss.


Följa: Psyket försöker finna viktiga minnen från det förfflutna.

Galenskap: Behov av att yttrycka känslor. Rädd att bli sinnessjuk och sjuk. Om man redan är något av dom så är man rädd att man ska fall djupare ner i det.

Vilsekommen: Man tappar riktning och mål. Fastnar mellan ett godtycke mellan två personer.

Överlevnad: Hopp till att få förmågan att läka. Det går att överleva.

Rädsla: Försök att förstå din rädsla och ge plats till mod, empati och hoppfullhet.

Sjukhus: Psyket eller kroppen står inte rätt till. Försöker att söka hjälp för att kunna läka.

Andar: Känslor kring döden.

Mörker/mörk: Möta något okänt.

Det var i stort sätt det min dröm handla om.

Kommentarer
Postat av: Denise

Läskig dröm ängel :o

2010-10-25 @ 18:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0