Lycka!

Nu skiter jag i vad ni tycker om min vikt. Men jag har gått ner i vikt utan att ens göra nått så nu är jag glad, jag kan inte beskriva min glädje. Förutvar jag tvungen att kämpa sten hårt för att gå ner i vikt och nu, helt plötsligt 3kg borta? Tre kilo mindre att må dåligt över. Hoppas att det fortsätter. En sak som är bra är att jag inte har hunger och om jag blir hungrig, ta en valium och gå och lägg dig. Nej men så gör jag inte. Men jag skulle vilja.
Jag älskar livet, jag vill bara hålla om det och tacka den för att den tog bort tre kg. Jag är inte på gränsen till övervikt längre. Eller en bit längre bort. Min BMI ligger på 23,7 nu och övervikt är mellan 25 och 26.
Jaglängtar tills jag får träffa läkare, tre veckor, hoppas det går snabbt.


Något inlägg i framtiden, kanske nästa ska jag berätta min historia om hur min mormor, mamma och framor gick bort. Det beror på hur jag mår. Jag vill bara säga att min mormor gick bort ett halvår före min mamma och ett år efter mamma gick min farmor bort.

Jag vill bara att ni ska veta att jag en gång att världens bästa katt som jag aldrig kommer glömma, Hon hette (men hon finns fortfarande för mig) Lisa. Gick bort den 2 mars 2010.
Nej nu blev det känslosamt.

Nuska jag spela wow och smsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0