Let this pain end

Harsh words and violent blows
Hidden secrets nobody knows
Eyes are open, hands are fisted
Deep inside I'm warped & twisted
So many tricks and so many lies
Too many whens and too many whys
Nobody's special, nobody's gifted
I'm just me, warped and twisted
Sleeping awake and choking on a dream
Listening loudly to a silent scream
Call my mind, the number's unlisted
Lost in someone so warped and twisted
On my knees, alive but dead.


Typ ångest cirklar runt i mitt huvud. Vad händer i mitt liv, jag vill att det ska hända nått, något bra. Något som får mig att resa mig upp. Aja, nu är jag hemma från älskling. Är nog mest därför att ångesten skriker runt mig. Jag hade en bra helg där. Men det hände inget, inget speciellt att skriva.
Blev erbjuden av vänner att följa med utoch ät och se på bio, undrar varför jag inte följde med. Nu fick jag merångest bara för att jag kom och tänka på det. Men vet nu vad? Jag är starkare än ångest. En känsla ska inte få styra mitt liv. Ångest är inte jag. Jag ska styra mitt liv inte den. Men ångest är en mycketstark känsla och man faller lätt för den, men jag ska inte falla ner på knä. Den ska falla ner i knä för mig.
Läkare ringer imorgon, jag måste få prata med honom. Jag måste prata om att jag inte vill ta valium. Jo visst jag mår bra av den men jag har ingen större lust att bli beroende av den. Han börja prata om en annan medicin siqualone, men det är neuroleptikum och jag har dåliga minnen av sånna mediciner så jag ska säga nej till den. Jag hatar mediciner, biverkningar. Den enda biverkningen jag vill ha är viktnedgång. Medicinerna jag tar nu börjar sluta hjälpa, jag är så agressiv och får lätt utbrott, speciellt på mig själv. Lamotrigine, fontex och valium tar jag just nu. Jag är glad att jag tar betydligt mindre mediciner än förr.
Imorgon skola, nej tack. Vad ska jag dit och göra? Får ingen bättre framtid av att gå dit. Jag hatar att tänka på min framtid, det är bara ettstortsvart hål där.

Jag sla börja ta upp dans snart som jagharsagt nu i några veckor men jagska nog göra det snart. Träna lite. Bara komma igång. Prata med läkare om laserfettsugning också. Nästan pinsamt att jag behöver göra nått sånt för att gå ner i vikt. Eller det är pinsamt. Jag vill börja simma. jagska göra detså fort jag får den kroppen jag vill ha.

Ska nog sova snart, sova bort ångest. Ett mycket bättre sätt än att självskada sig och hettsäta. Jag borde skriva ner tipps på vad mankan göra när man mår dåligt. Det jag brukar göra om jag orkar.
Innan jag ska sova såska jag ringa Erika. Det blir ganska snart.

Godnatt folket!

Kommentarer
Postat av: någon

ja, snälla skriv ner tips angående ångest...

2010-10-17 @ 21:48:56
Postat av: amii

så sant så! kärlek kan verkligen fixa det mesta! <3

2010-10-18 @ 12:52:34
URL: http://insidepain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0