Ilska

Läkare, väl när jag har hittat en någelunda bra läkare så glömmer han bort mig. Han skulle ringa idag. Jag behöver träffa honom. Jag ska ringa till bup imorgon och prata med honom hur trött jag är på bup, hur dom sviker en. Dom säger att dom vill hjälpa mig, men hur kan dom då glömma mig? Så jävla länge jag kämpat efter få hjälp så har dom glömt bort mig. Dom lägger mig bakom. Jag är så trött på dom. Dom säger att dom ska ställa en diagnos, dom har sagt många olika psykos UNS, ätstörning UNS, deprission, ångest syndrom, borderline, panik och ångest attacker, paranoid, vanföreställningar, OCD liknade, bipolär. När ska dom bestämma sig. Shit, jag är så jävla trött. Kan dom inte bara komma fram till nått. Alla läkare säger olika, alla psykologer säger olika. Soc säger olika. Hur fan ska jag kunna få hjälp när ingen kan enas om nått? Jag har vart inlaggd på psyket minst fyra gånger, dom har LOVAT att dom ska ge mig rätt behandling snarast och det sa dom första gången jag blev inlagd och det var väl för cirka ett och ett halft år sen. Hur länge tycker dom att jag ska få vänta? Jag vill se en framtid. Nu menar jag att dom inte ska fixa allt åt mig, jag har fixat mycket själv, jag har inte gett upp, jag sitter ju här och skriver. Jag gör mitt bästa för att leva och det väljer jag. Det är bara jag som kan leva mitt liv men jag behöver hjälp för att kunna leva det. Man kan inte leva ett liv åt någon annan.

Jag pratar med en person på msn nu, vi försöker lösa upp några problem. Jag har fått mycket ångest sen problemn börja och allt har blivit en dilemma. Men jag ska ta tag i saken och lösa den nu med henne. Jag älskar henne verkligen jätte mycket. Vi ska fixa det. Jag tror på oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0