Hur ska allt gå?

NU har jag ångest, mitt hår, min kropp min framtid. Jag har inget kvar snart.
Ska till frisören på måndag och blecka bort det rosa och ska eventuelt byta hårfärg helt och hållet. Ska googla runt lite på olika frisyrer och ska försöka sätta ihop något fint. Jag tror jag vill ha rött i mitt hår. Men vi får se.
Jag ska ringa till bup imorgon, jag måste få hjälp med mitt ätande nu! Jag klarar inte det. Jag vet att det finns folk som har det värre, och jag vill inte bli en av dom så jag måste få hjälp nu. Om jag ska leva måste jag ha kontroll över ätandet. Jag vill kontrolera maten, den ska inte få kontrolera mig.
Jag har inget att skriva om förutom mina känslor, jag vill skriva om vad jag gör på dagarna. Men jag gör inget. Inget som är värt att skriva ner. Nej nu ska jag börja googla och se vart det leder mig, kan kanske ladda upp några bilder på hårfärger jag vill ha. Jag vill ha blandning mellan galet och normalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0