Hemskt





Jag förstår inte hur vuxenpsyk kan låte det gå så långt. Alla går att behandla. Varför har dom inte tagit in henne på behndlingshem och låta dom där hålla koll på maten och ge henne medicinering. Inte låta henne gå på toa en timme efter hon ätit. Varför gör dom inget???
Jag hoppas att hon har fått hjälp nu.


Just nu är jag arg, jag är arg på att jagslösar bort mitt liv på wow. Jag vill ju dansa, varför gör jag inte det då? Inget stoppar mig. Jag måsteta tag i livet. jag måste leva, jag måste hitta meningar och ljus, jag måste börja orka.
Jag vill göra laserfettsugning. Jag ska försöka få tag på min läkare och prata med honom om det via tel, jag tror det är lättare. JAG ska bli smal. Om jag inte får göra laserfettsugning tänker jag sluta äta och ruttna bort.

Jag måste sova men jag vet inte hur jagska kunna göra det,jagsov till klockan 17 idag. Sterosolid lär knappast räcka och jag kan inte få tag på imovane eller menatoline. Om jag blandar dom tre kan jag nog sova. Jag behöver rätt dygnsryttm för att kunna orka träna.

Jag ska träffa min kontaktpersonsen men jagvet inte när, jag vill be honom om hjälp att börja på någon sport.
jag kan vara stolt över mig själv i alla fall, jag har inte ätit godis idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0