Doktorer...

Vad är det för fel på dom? Vi ska fastställa en diagnos så att du kan få rätt medicinering och behandling sa han att vi skulle göra till nästa möte. Men det blev inte så. Vänta två veckor till. UTREDNINGAR ÖVERALLT! papper,  papper, papper, ord, ord. Jag är så jävla trötta på barnpsyk. Knuffar undan mig, ger mig mediciner, knuffar undan mig, mer midiciner, mer problem, knuffar undan mig, mediciner. Jag vill leva utan medicin. Jag vill leva på mig SJÄLV. Bara jag hade den kroppen jag hade skulle jag kunna leva ned mindre ångest och då skulle det bli lättare att kontrollera mina psykiska problem. Jag är så feg som inte vågar fråga om laserfettsugning. Men jag ska fråga om han kan ringa upp mig, jag vågar säkert ta det på telefon, men jag fattar inte varför jag ska ta det med doktorn först. Man träffar ju en doktor dör och jag har hittat ett bra ställe där dom gör laserfettsugning på barn över 16 år. Jag vill vara fin till nästa sommar. Jag vill ha på mig fina vinter jackor. Jag vill titta i spegeln utan att må dåligt.

Inte nog med doktorer som gör fel, pappa rotar runt i mitt rum och hittarmassa tabletter som jag jömnt undan för ca ett år sen, varför skulle jag ta dom om jag endå vet att jag inte kommer dö av dom!?! Man kan inte dö av överdos av mina tabletter. Om man ska begå självmord ska man blanda benzo mediciner, anti depp och alokohol. Då är det en ganska stor risk att man dör efter som att alla dom förstäker varandra. Men varför ska jag dö när jag vill skaffa mig ett liv, man kan säga att jag just nu är död efter som att jag inter ser nått med livet. Men jag vill ändra på det. Därför kämpar jag, jag tar emot hjälp från bup, familjens hus, läkare och skolan. Men när ska jag få rätt behandling?

Jag vill kasta bort alla problem och dränka dom i vattnet och aldrig låta dom komma tillbaka. Vatten är rent och förstör smuts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0