Awesome!

Jag var till naturhistoriska museet igår! awesome,awesome and AWESOME! Jag var i högvarv hela tiden. Jag måste se allt samtidigt. Men det var kul! Och jag är bäst, jag klara mig hos frisören ensam , fast inte vägen dit. Jag har nyhårfärg, jag trivs i den, jag är höst! Det rosa och svarta är helt borta och är historia! Jag ska försöka sluta med hårförlägning, jag tror att jag klarar mig minst lika bra utan den... Kanske... VI FÅR SE.
Just nu ligger älskling och sover så sött. Det är skola idag och jag fixa med nya wow patchen eller hur det nu stavas.

Nu tänker jag ladda upp bilder från natuhistoriska museet och ni får även se mitt nya hår pånågon av bilderna tror jag!

























Som niser på bilderna verkade vi ha mega kul och det hade vi! Typ en av de bästa dagarna på länge!


Läkare


Jo, jag har troligtvis ADD eller ADHD och skulle fått concerta utskrivet innan diagnosen (wtf). Och dom har sagt att jag inte har det och bajs? Hängde inte alls med. Bipolär mixed ligger högt upp på min diagnios lista. Men det kan vara något annant, så om en vecka ska jag få veta (troligen). Ny medicinering bestäms och ska också få vetas om någon vecka. Nu tar jag Valium/steosolid regelbundet tre gånger per dag och en extra ifall det skulle behövas. Helt sjukt.
Hoppas att allt fixar sig och blir klarare så jag hänger med läkarens ord. Nu är det bara att vänta och leva.



Kommentarer
Postat av: Twss

Det kommer nog att bli bra ska du se!

Man får kämpa på och vara uthållig ibland för att få en diagnos. Vissa kämpar ju i år. Jag tror på dig!



JAG VILL OCKSÅ TILL NATURHISTORISKA. OCH TILL COSMONOVAAAA

2010-10-14 @ 08:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0