Ångest

Älskling ligger och sover och jag har smällt imig ett helt paket winerbröd saker, shit min mage bubblar.
Jag har tagit mig iväg till skolan dom två senaste dagarna. Men i förrgår var hela min kropp helt slut, inte på grund av ångest det var något annat men nu börjar jag åter hämta mig.
Jag vill gå ner i vikt, jag vet att jag tjatar mycket om det.Men jag vill det! Jag har nästan ingen hunger kvar men väl när jag äter nått så känner jag inte att jag blir mätt fören efter 5-10 min i alla fall när det handla om winderbröds sakerna. Nu vill jag bara springa till toan och spy upp all ångest. Men jag kan inte göra det, inte hos bror. Han är här, han kan säkert trolla bort min ångest.
Tror att jag ska springa och väcka honom, gosa lite. Få hans närhet, lägga mig i hans famn där jag är välkommen. Jag skapar en bubbla runt oss men vissa saker tränger igenom den.
eller, jag ska spela wow istället. Tror jag, vi får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0