Allt tar sån tid

Bup ringde idag runt tolv och sa att min läkare skulle ringa mig runt 16 tiden och det gjorde han. Han bad om ursäkt, jag tänkte skälla ut han med men jag var för trött och ville bara veta om han hade kommit fram till något. MEN nej dom är så efterblivna, måste vänta tre veckor till innan dom kan fixa en riktig behandlingsplan och diagnos. Dom har sagt nu i fyra veckor att dom ska fixa allt det. Och jag ska göra laserfettsugning, jag ska kontakta en husläkare. Prata om både laserfettsugning om vart jag ska vända mig osv. Och jag ska fråga om jag kan få någon salva mot både torr och finnig hud. Bup säger så mycket. Det blir inte bättre av att jag är ensam hemma med min styvmor och min lillebror som är 1½ år gammal. Jag tycker inte alls om henne "du måste äta", "du måste dricka", "Du är så inne i dig själv", "Kom ut ur din värld, "Du kommer inte klara skolan" får jag höra varje dag. jag är trött på henne. Hon kräver förmycket av mig.

Jag har spelat wow som en nörd idag känns det som. Jag har bestämt att An3 ska börja spela med mig. 



Min hello kitty samling, jag har ångest för att jag inte har köpt hello kitty saker på flera veckor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0