Vetskap

Nyår och födelsedag blir kanske hos Far/Tony med Mor/Madde och älskling. Orkar inte med släkten, sitta där med mitt lende som ser bara sämre och sämre ut för varje år som går. Jag vet inte vad jag ska skriva längre, orden försvinner från mig. Ångrar meningar jag skriver, suddar ut, skriver nytt. Önska att det var så i riktiga livet.Att man kunde sudda ut vissa saker och göra om dom tills dom blir bra. Eller bara sudda ut saker som man vill ska försvinna. Men det är svårt.

Jag hoppas på en lägenhet i enköping centrum nästa år från soc. Har inte pratat med dom om det än men ska göra det. Det går att få det har jag bestämmt.

Jag är glad att jag har min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0