rubbade människor

Om folk inte tror vad jag skriver så tro inte på det. Ni behöver inte linka vidare till Flashback och börja skriva skit om mig. Jag är mig själv, ingen annan. Jag förstår inte hur man kan döma en preson via internet. Yeah. nog om det.

Ängel är vacker, tack för allt du har gjort för mig. I'll be fine if you stay by my side!

Lan igen på helgen. Awesome, awesome. Förra helgen fick jag min titel explorer som jag länge vart ute efter. Men nu kallaer alla mig "Dora the explorer".

Jag har fixat glasögon till mig, som jag borde gjoer för några år sen men nu äntligen fick jag det gjort och dom får mig att se ut som en supernörd, men det gör inget, jag gillar dom. Måste ladda upp lite bilder på dom sen.

Just, mitt humör blev bättre när jag kom hem från älskling och jag fick väga mig, tre kg lättare! Jag rullade runt i sängen av glädje. Ska snart strecha eller nått. Men ska först chatta klart med ängel på msn, titta på bdb, deviantart, läsa bloggar jag följer och sen spela lite wow tror jag.








Kommentarer
Postat av: Nela

You go gril. Det finns rubbade människor som är vilsna och inte vet vad som är rätt och fel. Men bry dig bara inte om deras elaka ord. Slöa energi på det du älskar, det du gillar. Din familj, vänner, pojkvän etc. Inte på vad folk säger.

2010-11-20 @ 00:08:55
URL: http://sens.blogg.se/
Postat av: Lou/'Kura

"Jag är mig själv, ingen annan" Sjukt bra sagt. Fortsätt så. :>

2010-12-07 @ 15:25:04
URL: http://bakura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0