Kryssning

Jag var på kryssning med älskling, pappa och Håkan.







Jag vet inte om jag ska säga om kryssningen var bra eller dålig. Men pappa och Håkan var fulla hela tiden och stor brist på respekt. Jag ska ta det med honom nästa gång jag träffar han att han kunde behandlat mig och viktor bättre. Så rage på pappa sen.
Jag köpte inte så mycket för allt var så dyrt (Det var inte så mycket för mig). Typ godis, parfym och eyeliner. Men det varkul att bara springa runt och flumma men älskling var inte så glad på det. Han sa att min mani tog över.Men jag var bara nyfiken och ville titta på allt.

Nu rullar vi in någramer bilder.


Jagser alltid lika hög ut som vanligt och älskling är alltid lika trött på mig.



Jag fick vänner på en gång, jag har inga problem med det i alla fall.



Det var det här älskling och jag åt på dagarna, vi dela på en avlång smörgås, vatten och dricka och GODIS


Sen på natten kom pappa och håkan in medans jag och vitkor försökte sova. Jag blev typ... INGEN BLIXT!




Alltid lika vacker <3



OMNOMNOMNOM



Bildbevis på att älskling var på finland! Jag orkar inte ladda upp några bilder från när vi vandra runt för vi gjorde inget typ. Bara gick...


Bildbevis på att jag var på finland.


Sen typ poff kom vi hem. Orkar inte skriva om hemresan. Vi var i alla fall uppe 03:00 och åt frukost på finsk tid.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0