hår, bup och ängel

Jag har både klippt och färgat ängels hår! Det blev jätte bra må jag säga. Hon är så fin. Och medans vi höll på med hennes hår så klippte jag in min svarta hålförlägning bättre in i håret. Så ja, det ser bättre ut än innan.
Jag har tillbringart mycket tid med ängel, känns skönt. Kommer sakna henne jätte mycket sen när hon åker hem.

Jag var på möte hos bup i dag. Jag hatar dom, vi kom inte fram till något, så jag slösa bort en till timme på dom. Så jag måste vänta tills den 12 nov. Hemskt, hur ska jag överleva. Han sa att vi skulle ha mötet på tisdag. MEN nu är det helt plötsligt på en fredag. Vet ni, ändå när jag är igång tänker jag ringa dom och gå rage på dom. Jag är trött på dom. fuck bup


Kommentarer
Postat av: tr

jag hatade också bup. men sen insåg jag att vuxenpsyk är 300ggr värre... jag saknar bup :(

2010-11-05 @ 02:34:17
URL: http://trainunderwater.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0