Bup och syn

Jag har börjat att jobba på min berättelse som jag ska skicka in till en tävling. Jag vet inte om jag har tillräckligt med inspiration att skriva klart den men jag ska försöka. Jag har inte kommit så långt men den börjar att komma igång.
Idag ska jag till optikern, jag måste verkligen ta tag på min syn. Jag behöver glasögon, det är jag helt säker på. Jag börjar redan att planera vilka glasögon jag vill ha. Hoppas att jag hittar dom ultimata som passar just mig.
Jag ska äntligen få prata med min läkare idag. Men då måste jag åka till Uppsala i detta snöoväder. Jag har läst på aftonbladet.se att det är fullt av snöolyckor. Jag är livrädd att jag och pappas ska kollidera med en annan bil.
Jag ska prata sönder min doktor, jag ska klaga. Jag från och med idag ge allt mitt hopp på bup. Jag orkar inte ta mig fram själv längre. Varje steg är tungt. Och min familj och dom runt mig vill jag inte ska få bära på min tyngd. Dom har fått vara med om tillräckligt. Det finns alltid ett stopp.

Älskling designa om min blogg, han tyckte in om min förra. Tack älskling! Den blev jätte fin!  du lyckades bra.


Förlåt för att jag är dålig på att svara på sms.

Jag vill bara tala om för min ängel att jag älskar henne och hon får inte lämna mig och släcka alla ljus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0