Torsdag

Uhm, jag vill ut. Det skulle vara skönt. Men en viss person vid namn Viktor bror älskling B.N vill inte det. "Det är för varmt". Det skulle vara så skönt att vandra runt på stan. Kanske köpa lite saker. Det var länge sen jag köpte något med hello kitty att göra. Skulle behöva göra det. Men jag kanske får ut honom på stan senare när det är svalare ute. 
Idag kom jag nästan iväg till skolan men det blev tjafs med älskling och mig (vill inte säga om vad) så vi komma aldrig iväg. Imorgon blir det ingen skola för jag ska iväg till tierp, till min lilla änglavän Denise. Saknar henne så otroligt mycket. Känns som att det var evigheter sen jag träffa henne men det var ju bara en vecka sen. Men snart blir vi hela igen! Jag undrar vad vi ska hitta på, vi ska nog kanske ta lite modell bilder. Jag har tagit många sånna dom senaste veckorna. Men jag känner mig så fin på kort. Mitt hår får en fin färg. Apropå fin färg, jag skulle behöva bleka mitt hår (bara den blonda sidan).Så den blir vitare, som min blonda hårförläning. Men mitt hår skulle inte palla det så jag får vänta några veckor. Ska väl göra det till sommarlovet. 
Jag längtar till sommarlovet. Då kanske vi får Elsa. Men dom hör ju aldrig av sig, dom som har hand om henne. Dom skulle komma hem till oss och titta på vårat hus och se hur det ser ut och bedöma om det skulle passa Elsa att bo hos oss. Hoppas att det går bra. Jag vill verkligen ha en hund som jag kan ta hand om. Bevisa att jag kan ta hand om något. Då får jag en anledning att städa mitt rum. Mitt rum är ett ända stort kaos. Måste byta lakan och ta bort kläder från golvet men det ska jag fixa nästa vecka. 
Imorgon börjar min nya diet. Ska leva på frukt i en vecka, sen den andra veckan blir det frukt och yoghurt, sen blir det frukt igen. Det kommer gå snabbt att gå ner i vikt tror jag om jag kör på den dieten. Fast jag måste röra mig mycket. Ska väl börja gå kvällspromenader i skogen. Det är så mysigt. Det skulle också vara mysigt med morgonpromenader och lyssna på alla vackra fågel kvitter. 
Oj nu blev det mycket text. Men en sak till, jag kom aldrig iväg till skolan igår. 

En ganska gammal bild som jag rita för ett tag sen. Vill bara visa den för er bara för att jag är ganska nöjd med den.


Kommentarer
Postat av: Viktor B.N.

Sluta skriva så långt!



Nejdå<3



Jag bara skojade.... :)



hahahahahhhhahahahahaaah



<3 Jag älskar dig

2010-05-20 @ 16:30:41
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V
Postat av: maria

Hänger gärna med på kvällsprommis i skogen där nångång om jag får :>

2010-05-20 @ 16:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0