Sovande

Det var ett tag sen jag skrev... Ska nog börja blogga igen. Det skulle vara nice. Få skriva av sig och lite så. 
Vet ni varför jag skriver blogg? NEJ de vet ni inte. Det är för att jag ska komma ihåg mitt liv. Inte för att få läsare. Men det skulle ju alltid vara kul att ha folk som läser min blogg. Någon som kan hjälpa mig att göra en ny design på bloggen? Skulle vara tacksam om nån skulle vilja det.

Det hände en riktigt tragisk sak den 2 mars 2010, min underbara lilla katt Lisa gick bort. Jag saknar henne så jävla mycket. Hon var en stor del av mitt liv. Gråter fortfarande bara jag tänker på henne. Hon är den 4:de kvinnan i mitt liv som går förlorad, lämnar mig. 
Hon blev hela 26 år gammal. Riktig tant. tjurig och bortskämd var hon också. Hennes liv gick ut på mat och kela. Hon älska alla. Till och med Tobias och Carolina. Hon dömde inte någon. Det var skönt. När jag mådde dåligt kunde jag ta med henne in i rummet och kela med henne. Hon stanna kvar. Hon var så förstående och vis. 
Tack Lisa för dom 9 (Inte exakt nio år men jag skriver det) åren med dig. TACK.

En bild på Lisa och mig. Den sista bilden på henne som togs. Alltså 2010.


Lisa igen, fast det här kanske är... 2006-7?


En bild på henne från 2009. 



Älskling ligger och sover just nu. Det kan inte jag. Fick inte ta min sömn medicin, "Det blev för sent". Men herre gud. Jag har tagit den vid klockan 8. Men nej, nej det spela ingen roll. Så jag fick ligga uppe jätte länge medan han sov. Men jag somna tillslut. intressant? SÅKLART. 
Idag ska jag till skolan och fixa mitt bild betyg och kanske till och med svenska. Jag skulle bli stolt över mig själv om jag lyckades. Men jag går bara till skolan om älskling gör det. Vågar inte gå själv. Låter kanske töntigt men jag är livrädd för skolmiljöer. Men jag står i alla fall för det. Jag hoppas jag klarar det. 
Efter skolan ska jag hem. Ska träffa SPBT. Inte nice. Vill inte men det är ett måste. Enligt pappa och Katrin. 
Efter det ska jag inte göra så mycket. Men ska nog bara vara. Det är skönt. 
MEN JA, nu ska jag rulla iväg och väcka älskling (06:10) MOHAHAHAH!....

Kommentarer
Postat av: Viktor B.N.

Klockan var typ 02:00 när du ville ta medicinen...



Vilken vettig människa som helst förstår att man inte tar sömn-medicin klockan två på natten.*



*Förutom Alex, Men han är Gud

2010-05-19 @ 12:25:47
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V
Postat av: Denise

Jag fattar hur det är att förlora någon så viktigt.men hon skulle nog inte vilja att du skulle oroa dig.hon ville nog inte att du skulle drubbla över hennes död eller så.det skulle räcka för henne att hon visste att du älskade henne.och det gör hon nog :)

2010-05-19 @ 14:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0