konfirmation

Ja, då var det över, jag var på änglaväns konfirmation. Riktigt tråkigt må jag säga men jag tog några fina kort på henne. Men jag fick inte fota under konfirmation eller under själv föreställningen. Vilket var tråkigt. jag fick sitta i samma bänka som änglaväns pappa, mamma och farbrödrar (brödrost). det var läskigt men jag klara av det. Det är huvudsaken.

Ängel är nummer två i ledet. Jag tog fotot innan jag fick reda på att jag inte fick fota.




Åååwh, efter föreställningen.


SÅ VACKER! <3


Ängel efter hon har tvättat sig.


Jag lockade min hårförlängning. Blev bra ganska bra.



Jag har en bubbla i örat och söker svar överallt på vad det kan vara. Men får inget svar. Så jag kan inte återgå till sängen. Det är synd om mig.


GODNATT

(jag är pedofil, jag är två år äldre än ängel. Bara så ni vet. Jag saknar bror min lilla älskling.)


Kommentarer
Postat av: Denise

BuuubllA* . brödrost :D

2010-05-24 @ 20:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0