Hemma hos änglavän!

Det här blir ett kort inlägg. Är med änglavän, vill inte dissa henne. Så jag går igenom snabbt vad vi har gjort. Jag kom hem till henne, jag somna typ direkt (hade inte sovit nått), efter jag vaknat så köpte vi choklad, vi kom hem, jag somna igen och änglavän somna också, vi åkte till affären, när vi kom hem somna vi igen, sen åt vi mat, sen fota vi, hamna vi i sängen igen och låg och prata och titta på film tills vi somna.
Tänker ladda upp lite bilder. Soooo here we gooooo...



En bild på mig innan pappa och jag åkte. Hade på mig min favorit kjol som är köpt på c.u.m.  ÄLSKAR DEN <3 Klippte också hål på mina strumpbyxor och hade ett par gröna nätisar under. Blev riktigt snyggt. :)


Jag som somna i änglaväns säng.


Nu börjar modell bilderna. Först blir den en på mig. Jag ser drogad ut. I know you like it!


En mycket, och jag menar mycket vacker bild på änglavän.


En till vacker bild på ängel!



En bild på mig där jag ser ut som ett troll.


En bild på ängel där hon kramar en stålpe, hon kunde ha kramat mig istället. T___T




Inga mer bilder, resten blev inte så bra. Det kunde ha blivit mer om vi hade fått med mig stativet. Men min pojkvän sov så han släppte inte in mig i hans hus så jag kunde inte hämta stativet.
Aja ska på konfafest snart eller om några timmar. Kommer bli läskigt, jag är tydligen änglaväns halvsyster! HAH! Aja nu ska jag sluta att dissa henne.
HA DET BÄST ni som läste blogginlägget<3

Kommentarer
Postat av: Viktor B.N.

Grattis till ditt nya, halvsyskon?



Fina bilder.

2010-05-22 @ 19:33:07
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V
Postat av: Denise

Vakna då så får du en kram :D

2010-05-23 @ 13:56:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0