Dance Of Terror

A mystical sense of reality. Jag vet inte. Ska ringa älskling och störa honom snart, ska smsa ängel och störa henne snart. Jag saknar mycket, jag saknar den underbara helgen med ängel. jag saknar bror. Jag saknar Lisa. Jag saknar min framtida hund. Mitt liv lever på er.
Det finns mycket som måste fixas. Jag måste duscha, jag måste fixa betygen för att kunna leva, måste fixa frukt, måste städa rummet, måste bädda rent i sängen, möblera om lite, packa upp flyttlådor som skulle ha gjorts för flera veckor sen, ut och gå, börja på min diet (hejdå 10kg, hej smalare jag), Jag måste fixa mitt liv.
Jag ska sluta med två mediciner, det ska bli bra. Då kommer allt bli lättare.
Jag ska börja på en ny novell, vet inte riktigt vad den ska handla om. Men jag kommer nog på nått. Jag ska börja rita igen, kommer uppdatera med bilder sen som jag gjort.
jag är trött. Jag ska laga livet, jag ska träffa Lisa, jag ska låta mina vingar växa ut.



Nu ska jag börja med att ringa älskling.


Kommentarer
Postat av: Viktor B.N.

Shiiiz, you really called me that early, but hey, no probls!!



And now im calling yew, yaeh das es rightz



hahahahaahah



Du är underbar, jag sakanr din kropp, 6 på dig<3

2010-05-25 @ 10:35:52
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V
Postat av: Denise

Stör mig då? :) XD

2010-05-25 @ 15:00:54
Postat av: Viktor B.N.

Hon glömde störa kom hon på nu, hon smsar direkt!

2010-05-25 @ 19:15:09
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0