Blood

Är med ängel idag!Vi har hyrt film, varit ute och fotat. Vi har faktist inte sovit nått under dagen. Helt underbart det är att vara med dig. Du är en vacker persone. Älskling ville inte ge oss stativet. Älskling kommer bli sur på mig, Men jag vet att han älskar mig.
Mitt och ängels tema idag var först ängel i skogen och sen blod. Det blev bara blod kort på mig idag för att jag ville duscha. Men imorgon blir det på henne med. Hade tänkt att ladda upp lite bilder på våran foto runda.

Vi börjar med en ego bild av ääääängel!



En vacker bild på ängel, som jag fota. Jag är en stolt fotograf. Det blir inga ängel skogs bilder på mig för jag tyckte jag inte blev bra på dom...


Ett skrik på hjälp? eller nått... Jag behöver nog bara choklad.


Jag vill inte ha choklad.


Vill du ha choklad??


HELP`?






Jag har också hyrt film med ängel och vi har köpt massor med godis, yummy yummy.



Nu är jag bara less på allt. hejdå

Kommentarer
Postat av: Linnea

gillar bilderna, dom säger mycket..

gillar din blogg förövrigt :)

2010-05-30 @ 01:29:14
URL: http://svartvitnyans.blogg.se/
Postat av: Viktor B.N.

Åh, nu blev jag riktigt förvånad av bilderna på dig ":)".



Dom va väl, "fina", men dom säger mig inte så mycket. (Positivt)



Men jag kan ju inte ändra dina åsikter älskling<3

(Tack för du va där inatt<3)

2010-05-30 @ 17:52:51
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V
Postat av: Elli

Åååh, Hockeypulver! :)

Och bilderna stämmer så bra in på hur jag mår just nu >.< Vackra på något sätt. Skrämmande, men vackra.

2010-11-29 @ 22:33:26
URL: http://www.clawsofdarkness.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0