Your Eyes

Igår blev det ingen skola för min sveda blev så otroligt stark. Låg i brors säng och grät. Var tvungen att dricka mycket vatten. Vill aldrig att det ska bli så igen. Efter ett tag av svidande och tusen tårar så somna jag av utmattning. Efter jag vaknat så hade svedan gått över. Då gick jag hem för att jag skulle träffa SPBT och bup. Det var tråkigt. När jag kom hem från det somna jag och sen ringde jag bror och vi diskutera eller nått i tel, om jag kommer ihåg rätt.
Under dagen igår åt jag två päron, två bananer, choklad och 2 riskakor. Idag ska jag lyckas bättre. Åt lite choklad direkt när jag vakna så det blir straff idag igen, får bara äta tre frukter idag och massor,massor av vatten.


En bild på Hello Kitty som jag köpte på uppcon.



Mina vargar. Inte allt dock.


Lite pokémon figurer. Har fler!



Vet inte varför jag laddar upp de här bilderna men jag fick lust. Ska ladda upp bilder på vårat hus SEN, kanske imorgon.
Ska fixa mig nu.
HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Viktor B.N.

Min Pokémon (Togepi) som du fick, ligger den i blåa lådan? För jag kan inte se den där :(

2010-05-27 @ 10:21:45
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0