Angel Teardrops

Ångesten spökar i mitt rum men jag lyckades skrämma bort den för ett tag med att göra en video där jag visar er vilka kläder jag brukar ha på mig och jag sminkar mig och jag fixar håret. Tog mig ett tag men ett bra sätt att skrämma bort ångesten med.

jag fattar inte det här med HTML koder så jag bara chansar med att videon kommer ploppa fram.

Idag kommer ängel hit. Ska bli jätte roligt men ångesten jagar mig hela tiden. Mår mycket dåligt nu för tiden. Hänt massor av saker och det är svårt att få hjälp av de personerna man vill ha hjälp av. Det sämsta ni kan göra när jag mår dåligt är att bli arg. Det gör så himla ont när någon skriker på mig, det hugger i själen.
Jag tror att jag och ängel kommer få det jätte roligt. Jag vet inte vad vi ska göra men vi ska nog fota lite. Hyra film ska vi nog göra, kanske gå runt på stan, jag vill visa henne lilla enköping. Jag vill visa min mors grav. Den är så vacker. Har inte varit där på länge.
Jag har börjat på en novell och jag håller på med en bild uppgift. Bild uppgiften ska jag visa för er sen när den är klar
Men ha det bäst för det kommer jag ha med ängel!



Kommentarer
Postat av: Admire.

Jättefint hår.

Fast jag tycker du skulle passa jättebra i bara blont.<33

2010-05-28 @ 13:29:54
Postat av: Viktor B.N.

@Admire, Hennes hår är otroligt fint i bara blont. Men nene, hon måste ha båda.



Och jätte bra film älskling! (Typ 3 år som vanligt i början<3)

Jag kollade faktist hela.



Resultatet blev lika bra som alltid<3 Puss&6

2010-05-28 @ 18:17:33
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V
Postat av: Denise

Du är så duktig på smink,kläder,och hår :).Ditt hår är skit fint som dom sa däruppe!.

2010-05-31 @ 13:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0