Älskling?

Är med älskling just nu. Han duschar. Som vanligt. Jag har en konstig känsla i hela kroppen. Det känns inte bra. Jag vill inte till skolan, jag hatar skolan. Jag behöver inte skolan. Men jag ska dit. Jag SKA. Jag ska bevisa för mig själv hur stark jag verkligen är. Hur mycket jag kan orka. 
Jag saknar Lisa så otroligt mycket. Jag är tacksam över den tiden vi hade. Du fanns dom där värsta åren i mitt liv. Men dom åren är bakom mig. Jag måste gå vidare. Jag måste lämna allt bakom mig, precis allt. Förutom dig Lisa. jag vill inte lämna dig. 
En bild på Lisa från 2007.


Jag hoppas dom hör av sig angående Elsa. Jag vill ha en hund. Jag älskar hundar. Men jag är så rädd att allt ska bli fel. Att Elsa inte ska trivas hos mig om jag nu får henne. Men Det kommer att bli bra. 
Det svider, men jag vill inte säga vart. Bara mina närmaste vet vart! För jag brukar klaga på det hela tiden. Hoppas det går över innan skolan. Det svider som FAN.
Jag måste ladda min mobil. 

Den här låten gör mig glad
http://www.youtube.com/watch?v=SzlpTRNIAvc

Kommentarer
Postat av: Denise

Riktigt fin bild :).Det kommer gå bra med Elsa.Mina hundar saknar dig XD.Doms tog utanför min dörr precis som om dom trodde att du var därinne.:)

2010-05-26 @ 11:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0