22:02

Hej igen, älsklingen min tyckte att jag skulle göra ett till inlägg men jag tycker inte att man ska göra två stycken på en dag. Men det är vad jag tycker.
I alla fall, jag fick ut min älskling på stan efter en viss tid tjatande. Köpte ett rosa pärlhalsband på åhléns och hello kitty skosnören från HM.
Imorgon blir det att åka till änglavän Denise. Som jag skrev förut idag. Ska åka dit tidigt, bäst för dig att du är vaken. Jag ska ta med lite kläder och min kamera och stativ, eventuellt massa smink. Så ska vi vara modeller. Kommer bli jätteroligt! LÄNGTAR SOM FAN! men kommer samtidigt att sakna älskling som fan. Kommer ju vara där till på måndag. Jag ska på hennes konfirmation(stavning), det ska bli roligt att sitta i en kyrka... Nejdå jag klarar det.


Bild på sakerna jag köpte. Hello kitty skosnörerna kosta 29.50 och pärlhalsbandet 49 kr.



Ska nog ta min sömn medicin snart så jag kan sova och vara pigg tills imorgon. En imovane och två melatonin.


Kommentarer
Postat av: Denise

Längtar tills du kommer.Jag tror att jag kommer vakna av att skrika för ljudet på mobilen är så högt :o

2010-05-20 @ 22:11:49
Postat av: Viktor B.N.

@Denise



Sänk ljudet då? Alla mobiler har en menu för det :x

2010-05-20 @ 22:48:44
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0