Vardag

Åååwh jag mår bra eller ganska men jag sov i åtta timmar som jag ville men inte i sträck. Jag vakna vid 00.00 tiden. Men annars så sov jag till klockan 5. Otroligt att jag sov så bra men det är tack vare att jag rör på mig, äter mycket mindre socker och tar sömnpiller.
det går bra för mig just nu, den ända jag ska göra som är speciellt är att gå till apoteket, handla till min diet, kanske ut och gå med Maria och hennes vovve och sen var det något mer. Men det kommer jag på senare. Men apoteket är viktigast, ska ringa pappa och be om pengar... jag behöver 349 kr och hjälp av katrin när jag besöker apoteket. Aja, nu ska jag ta itu med in vardag.
HEJDÅ Å RULLA PÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0