trötthet

Shit vad jag är trött,är nog pågrund av vädret. Skulle följt med älskling och far ut och äta men jag orka inte. Vädret var så fel. Gud vad jag hatar mig själv... Känner mig som en dålig flickvän.
Min mage har inte regagerat på alli än. Men det kommer nog snart. Jag kommer dö.
Vi ska hämta hunden idag och Carolina och Tobias är INTE hemma, gud så skönt. Dom kan försvinna ut ur mitt liv. Jag ska betala 3000 kr för hunden och Katrin och pappa resten.
Jag ska köpa en ny kamera på måndag. Blir nog en pentax k.7 eller vad den nu heter. Allväder skydd och allt.
HELLO KITTY FTW!
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Viktor B.N.

Min första reaktion på detta:



"Min mage har inte regagerat på alli än"



Mage = Klassen Mage från WoW

Regagerat = Regerat

Alli = Ally (Som i Alliance)



-



"Min frost-mage har ännu inte ägt ally. Har dock kört en del PvE."



<3

2010-06-12 @ 09:59:43
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0