Somamrlovet

SOMMARLOVET

HUND PÅ LÖRDAG 
KANSKE ÄNGEL PÅ MÅNDAG
TRÄFFA AMANDA PÅ SOMMARLOVET
UT OCH GÅ MED NELLY
KANSKE KRYSSNING MED BROR+FAMILJ
KÖPA MASSOR MED HELLO KITTY SAKER
TRÄFFA ÄNGEL EN MASSA
LÄRA MIG ATT GILLA BLOD-BAD
PICKNICK MED ÄNGEL 
PICKNICK MED BROR
PICKNICK MED NELLY
PICKNICK MED BROR OCH NELLY
PICKNICK MED ÄNGEL OCH NELLY
PICKNICK MED BROR,ÄNGEL OCH NELLY
FIXA MER HUND SAKER ÅT NELLY
TÄLTA MED KOMPISAR
TÄLTA MED NELLY
TÄLTA MED ÄNGEL
LÅTA NELLY TRÄFFA ÄNGELS HUNDAR
GÅ NER 31 kg
FRUKTDIET
SOLA OCH BADA
Men viktigaste av alt, LEVA LIVET 

Det är väl det som kommer hända under mitt sommarlov. Kanske mer eller mindre. Jag ska njuta av livet och inte låta det här lovet bli som förra jag ska leva. Visa livet vad jag går för.

Lilla bror akta dig, akta dig annars spyr jag på dig. :)





Kommentarer
Postat av: Viktor B.N.

#1!



Bra lista. Några kanske va lite onödiga osv.

Men bättre än förra årets.



hehhh..



6&kyss<3

2010-06-07 @ 16:20:09
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V
Postat av: Annette T (wolfiiies) :)

Viktor B.N/älskling: Ost på dig :)

2010-06-08 @ 07:39:11
URL: http://wolfiiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0