Saknad

Nu gör jag ett till inlägg. Men jag har tråkigt och är sötsugen men jag har satt ett stopp på mitt socker ätande. NU ska jag inte, nu bryter jag mina vanor. Jag är fan nästan överviktigt, nu ska vi ta reda på min BMI...24,5! HAH och överviktig är 25 så hejdå typ många kilo! :) Förut låg min BMI på 18,2 till och med mindre ett tag 16,5. Jag ska ner dit igen. Så älskling stoppa mig från att äta sötsaker och mycket fett. Men dom tre dagarna frammåt så ska jag leva på vatten. Har tränat och bara druckit vatten idag. 4 kg på 3 dagar. Jag vet en som har lyckats med det och då kan jag också det. Ska inte vara med någon,vill inte visa mig utomhus.

Jag saknar Storasyster. Hon är så underbar.



Nu ska jag göra en egen diet och träning pass.

I tre dagar ska du leva på vatten, sen börjar din diet. Dom tre dagarna behöver jag inte träna men det skulle vara bra om jag orka.

Dag 1,2,3 osv..
Frukost: En persika, aprikos, kiwi eller tranbär.
Lunch: Vattenmelons klyfta eller rågbröd (utan pålägg)
kvällsmat: Havregrynsgröt+minimjölk (mycet kanel)
Tar vitamin tabletter så vitaminer får jag i mig. Ska börja med järn tillskott tablätter också igen.
Gå cirka 16000 steg per dag.
Träna aerolates.
Viktigaste av allt, mer än 7 timmars sömn.
20 upp och ner för trappan.
Desto högre puls desto bättre fettförbränning. Jag skiter i musklerna, fett ska bort. :)
Så kommer min diet se ut framöver. Lär vara lättare att följa än fruktdieten. För nu har jag planerat.

HOPPAS DET FUNKAR
Ska nog också köpa hem en såndär afrikansk dans lära dvd. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0