Jag är klumpig och glömsk men älskar livet just nu!



Livet går bra just nu, jag älsar det. Det rullar åt rätthåll. Nästan inget kan dra med mig, men det är nog bäst att jag håller mig borta från vissa tankar.
VILL NI VETA VAD JAG HAR GJORT? klart ni vill...Jag...jaaag...Glömde min kamera på en parkbänk i uppsala. Så den är nu borta och tillhör någonn annan människa. Hoppas den känner ångest över att den inte lämna in den till polisen eller nått. Det skulle jag göra. Men om ni hittar någon canon 1000D systemkamera med trasig minneskort luck så tillhör den troligen mig. Men R.I.P system kameran Orvar. Men ska troligen köpa ny om två veckor. Ska ta från mitt sparkonto.
Vi kör tummen upp åt det här. Jag är glad, lycklig. Allt är bäst. Men det blev sug när Carolina, tjockisen, demonen tappa HENNE i golvet. JAG ska FÅ en HUND. Minminminmin och lite älsklings. Vi ska troligen skriva den på mitt namn. Så det är bra. Jag mår bra av det men Carolina tappa den i golvet. Gud vad arg jag blev på henne. NU har jag tappat precis all tillit till henne. Hon ska aldrig få vara nära Nelly ensam. Ush, jag hatar henne. Kommer inte förlåta henne. Men nu ska jag inte släsa krafter på att vara arg och hata henne. Jag ska sikta in mig i det bra, i Nelly, mitt liv. Åååwh. Äntligen händer det. Vi kommer att hämta henne nästa vecka på lördag eller söndag. Jag ska fota vad jag har köpt till henne och visa er det så fort jag får tag på en kamera. Men en sak är säkert, hon gillar rosa, eller jag tycker att hon passar bra i rosa.
Min mobil har slut på batteri. Därför har jag inte svarat på sms och jag har inte haft tid med msn. Jag lever, miptt liv är ljust.

<333



Jag vill ha sibylla...

Kommentarer
Postat av: maria

ÅH FY I HELVETE VAD GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKULL!!!!! :D:D:D:D::D:D:D:D:D<33333

2010-06-05 @ 21:40:18
Postat av: Viktor B.N.

du har ju fan fått kyckling sallad två dar' i rad nu.. <3

2010-06-05 @ 21:41:03
URL: http://www.reddoom.com/blog.php?3-Mr-V

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0