Bild = IG

Jaha, då får man IG i bild. Baraför att jag inte hitta uppgiften om konstihistoria. Jag dör, inte bra. Glömde ställa laram så jag sov till kanske, elva? 
Min oerhört fina bild. Som jag nu är missnöjd med. Den vita vargen ser ut som något konstigt och flickans näsa och mun kan dö.


Ska till ängel idag, ska åka buss till uppsala och hennes mamma hämtar mig vid centralen(heter det så?). Vi måste prata om massor, lämna mig aldrig ok? Älskar dig.
Älskling, glöm inte att vi ska vara i helgen.
Hunden ska få sova nere hon mig, vad mysigt. Slipper känna mig ensam. Jag längtar tills vi har köpt hund, är fett pepp på det. LÄNGTAR. Hund är allt för mig just nu.
Men jag saknar fortfarande Lisa.
Nu ska jag packa och fixa mig så jag har inte tid att skriva, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0