Västerås med Johan


Lite saker jag köpte den här veckan. Blev mycket pengar som försvann... Aja spelar ingen roll det var värt det, I alla fall tiaran som jag köpte. Älskar den. Alla saker förutom min nya kameraväska och solglasögonen är köpta i Västerås. (Kameraväskan är den som är randig och har hello kitty på sig). Kameraväskan är köpt i enköpings HM och solglasögonen är köpta i Lindex i enköping. Dom andra sakerna är köpta i västerås som jag skrev. Hello kitty ryggsäcken är köpt i väskan och dom andra sakerna i HM. Johan var med mig till västerås och där träffa vi Anna och Tess. Mysigt var det. Älskar er! Tess köpte en likadan hello kitty tröja (den vita) Som mig. Nu är vi SUPER MAN! Yeah.
Jag är utskriven från bup akuten så nu är jag hemma. Fan vad skönt. Äntligen känner man sig fri. had nästan glömt bort hur det kändes.
Lisa ska avlivas. Hatar det. Vill verkligen inte det. Hon som har varit med så länge. Min lilla ögonsten! Åååwh, blir ledsen så fort jag tänker på det. tårar nästan rinner från ögat. Hoppas vi skaffar en till katt i familjen. Men den kommer aldrig att ersätta Lisa. Lisa är verkligen en underbar katt som är världens mysigaste. Varför han ska avlivas, är för att hon har gått ner så mycket i vikt och nu börjar det tära på hennes muskler.
Nej nu orkar jag inte skriva mer. Ush blev så deprimerad.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0