Utkast: Feb. 13, 2010

Idag har jag bara softat. Var lite med änglakatt idag. Hon är så vacker. Älskar dig. Vi tittade på film, 28 weeks later. Den är riktigt obehaglig tycker jag. Men jag tycker många skräckfilmer är obehagliga. Men inte direkt läskiga. Bara när man ser dom ensam.
Jag har ätit choklad för första gången på hela veckan. Jag känner mig jättestolt över mig själv. Jävligt gott.
en lite äldre bild jag rita på två vargar.

Jag har ritat lite idag men bilder kommer imorgon. det går bra för mig att rita. Jag gör framsteg. Lite mer och mer för varje bild men ibland går det bakåt. Men det gör inget. Jag älskar fortfarande att rita. Jag har många förebilder men kan inte deras namn men så fort jag vet måste jag skriva ner dom på min blogg.
jag har en berättelse som jag håller på att skriva på och jag hoppas att jag lyckas slutföra den. Jag brukar ha svårt att avsluta saker. Många som har läst den tycker att jag bore göra en bok av den. Funderar på att skicka in den till en sån där bokförlag eller vad det heter. Men det gör jag sen när den är klar. Det kan ta ett tag.

Gud vad jag saknar min älskling. Jag vill att han ska vara hos mig. Hålla om mig, känna hans närhet. Det skulle vara underbart. Men vi ska träffas imorgon. Jag får stå ut. Jag får vänta. Jag hoppas jag lyckas somna inatt så jag kan få träffa honom så snabbt som möjligt. Det finns saker jag måste prata med honom om. Både positiva och negativa saker. Jag hoppas jag orkar vänta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0