Tjo




Det var ett tag sedan jag skrev. Men jag har ju varit inlagd. Är fortfarande inte utskriven och kommer nog inte bli det. Bråka med läkare och pappa på ett samtal. Fett jobbigt. Men livet är som det är. Jag hoppas få permission över lovet. Vill ju vara hemma, träna på gym, vara med kompisar och vänner och massor med mer.
Lisa mår inte bra. Min katt. Hon spyr och vinglar mer och mer. Efter som att hon spyr mycket så svälter hon sig. Vi ska ta henne till en djurskötare och se vad den säger. Hoppas vi slipper avliva henne. Vet inte vad jag skulle göra då. Hona är ju familjen lilla ögonsten. Så söt och vacker är hon. Hon har ju funnits med så länge och hon har till och med räddat mitt liv. Tänk att djur kan betyda så mycket.
Det går inte så bra med min berättelse, Sitter fast. Vet inte vad jag ska skriva. Men jag kommer nog på något snart. Ska göra en pocket bok av den sen när den är klar. Hoppas att någon vill köpa den. Men det tror jag inte men det skulle vara kul om någon gjorde det. Men det är ju en dröm bara. Men drömmar kan gå i uppfyllelse.
Jag har inte så mycket mer att skriva idag men jag vill att alla ska ha det bäst. Och leva på och kämpa ni som har det svårt.
<3



Kommentarer
Postat av: Denise

jag vill köpa din bok ! :D , synd att lisa inte mår bra :< .jag önska hon kunde fortsätta leva för din skull .

2010-02-20 @ 13:48:51
Postat av: Denise

Jag vill köpa din bok :D . stackars Lisa.Jag önskar hon kunde fortsätta leva för din och hennes skull fast att hon inte heller skulle må dåligt.

2010-02-20 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0