The night starts here

Oooh, jag vet inte vad jag ska göra. Har så jävla ont i magen. Vill inte ha det, vill njuta på min permission. Jag vill inte känna smärta. Jag orkar inte det just nu.
Jag ska nog inte göra så mycket mer idag än att titta på någon film, troligen någon skräckis. Dom blir extra bra när man är ensam. För då blir man ju rädd, i alla fall jag. Jag gillar skräckfilms rädsla.
Idag har jag varit på ica maxi med pappa och Katrin. Dom handla för 2100kr. Jag fattar inte hur vi har råd. Jag tror att det blev extra dyrt att ha med mig *host*. Men jag handla bara kostersättning och choklad. Mums. Jag har inte ätit godis på hela veckan, nu på lördag ska jag äta från min choklad. Längtar en massa. Klockan nio ska jag äta en kostersättning. Dom är jätte goda. Har massor med olika smaker.
Aja pallar inte skriva mer, skriver nog mer imorgon vad som kommer hända och vad som har hänt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0